Priser

Vi ønsker ikke at leje ud til studenter-  ungdoms-/drukfest eller tilsvarende.
Så ved du at formålet med din fest er at have mest mulig overdreven høj musik, og at festen evt. skal indeholde div. druk- spil/leg, så er det ikke her, du skal leje lokaler til din fest

Inkl. i lejen

El, vand og varme, gas, håndsæbe, toiletpapir, klude til håndaftørring, hånddesinfektion og service, opvaskemiddel, viskestykker og karklude til køkkenet samt slutrengøring



Der kan lejes

Hvide og mørk grønne duge til de runde bord

Til de alm. borde har vi hvide, røde, begrænset antal råhvide og en del velourduge

5 armet lysestager

Leje priser pr. dag

Leje af lille og stort lokale samt køkken 

2.000,00 kr.

Leje af lille lokale og køkken

1.500,00 kr.

Ønskes lokalerne til rådighed dagen før

500,00 kr.

Ønskes lokalerne til rådighed dagen efter til kl. 14:00

500,00 kr.

Leje af runde duge pr. stk.

45,00 kr.

Leje af 1,4 x 3 m. duge pr. stk.

35,00 kr.

Leje af 1,4 x 2,10 m. duge pr. stk.

30,00 kr.

Leje af 1,4 x 1,7 m. duge pr. stk.

25,00 kr.

Leje af 1,4 x 1,4 m. duge pr. stk.

20,00 kr.

Leje af velourduge pr. stk.

15,00 kr.



Leje af 5 armet lysestage

35,00 kr.



Leje priser ved begravelse


Leje af stort lokale og køkken

1.700,00 kr.

Bord dækning (Kaffebord pr. kuvert inkl. duge)

15,00 kr.

Afrydning og opvask (Kaffebord pr. kuvert)

15,00 kr.



Porcelæn m.v. der bliver ødelagt skal erstattes


Kop (hvid)

15,00 kr.

Krus (hvid)

15,00 kr.

Krus (Ikea)

6,00 kr.

Underkop (hvid)

15,00 kr.

Kagetallerken (hvid)

15,00 kr.

Frokosttallerken (hvid)

20,00 kr.

Dybtallerken (hvid)

20,00 kr.

Fladtallerken (hvid)

22,00 kr.

Rødvinsglas (Luigi Bormioli)

 42,00 kr.

Hvidvinsglas (Luigi Bormioli)

 42,00 kr.

Portvinsglas (Luigi Bormioli)

 42,00 kr.

Champangeglas (Luigi Bormioli)

 42,00 kr.

Whiskyglas (Luigi Bormioli)

50,00 kr.

Øl glas på fod

15.00 kr.

Øl/sodavand glas 33 cl

7,50 kr.

Lille vandglas

10,00 kr.

Snapseglas

5,00 kr.

Ballon glas (Rød- hvid og portvin)

5,00 kr.

Velkomstglas 14 cl.

10,00 kr.

Alt andet til dagspris

Ekstra rengøring pr. time

250,00 kr.

Ved dårlig opvask eller manglende aftørring

Sundgaards Hus, Kr. 250,- pr. time. for at gøre opvasken om

250,00 kr.

Opstart af opvaskemaskine Kr. 500,- I eller jeres personale kommer for at gøre opvasken om

500,00 kr.

Lokale leje priser gældende 2020

Oplysning


Der er hvid service til 100 personer samt hvid kaffeservice til 150 personer
Stentøjs kaffeservice (Sonja fra Søholm keramik) til 150 personer
Kop, underkop, kage-, frokost-, dyb- og fladtallerken.
Rød-, hvid-, dessert- og vandglas m.m.


På hjemmesiden kan du se næsten alt, hvad der er at dække op med, og hvad der er i køkkenet, samt hvad der er i huset til dekoration/bordpyntning


Udlejningsperiode vil som hovedregel være fra kl. 10:00 formiddag til næste dag kl. 8:00, med mindre andet er aftalt af hensyn til videre udlejning og rengøring


Til dig, der skal ud og leje personale til køkkenet!


Vi har været udfordret med opvasken, efter vi fik industriopvaskemaskine


Nogle af de ting vi oplever


  • Vejledninger bliver ikke læst, også om hvordan maskinen startes, betjenes og slukkes
  • Der bliver ikke skyllet af
  • Der bliver ikke skiftet vand
  • Service/porcelæn bliver ikke tjekket om det rent
  • Glas og bestik bliver ikke tørret af med viskestykker
  • Flere gange er glas stillet på plads, som hverken er skyllet af eller vasket


Dette har medført, at vi har stået og vasket det hele,
og mere til, op efter, at lejer er taget hjem


Brug af industriopvaskemaskine kan sammenlignes med opvask i hånden, jo bedre man skyller af, jo længere kan du bruge opvaskevandet. Man vasker glas først, hvis dette er muligt ellers skiftes vandet, og der tørres af


Hvor går det galt?


  • Personalet kender ikke til brugen af en industriopvaskemaskine
  • Personalet har kun fokus på at servicere værten/værtsparret og gæsterne
  • For lidt personale i køkkenet
  • Telefon/Facebook m.m.
  • Personalet bliver sendt hjem, gæster/familie gør det sidste


Afstem forventninger når du uddelegerer


Vi opfordrer til, at I får afstemt jeres forventninger til personalet med hensyn til servering, opfyldning af drikkevarer, løbende afrydning og køkkenet. Herunder er opvasken noget, I bør sætte fokus på, når I snakker med personalet.
Måske aftale, at der er en, der har ansvaret for opvasken, som I efterfølgende kan tage fat i. Dermed I er fri for at skulle gøre/betale for et arbejde, I har betalt et personale for at gøre, når festen er slut


Vi tilbyder gerne at stille op som en af personalet med ansvar for opvasken. Vi kan samtidig være behjælpelig med lidt opfyldning af buffetbordet øl/vand m.m.



Oprydning/rengøring


Køkkenet:

Køkkenborde, gasbord, ovn skal være rengjort og gulvet fejet. Opvaskemaskinen tømmes og skylles. Viskestykker og karklude lægges i vasketøjkurven


De ting du måtte være i tvivl om, hvor skal stå, stilles på et bord, så sætter vi det på plads


 

Toiletter:

Rengøres for det, der måtte være dissideret klamt og ulækkert!!!

 

Øvrige lokaler:

Samles op, hvad der ikke kan gå i en støvsuger
Borde og stole bedes blive stående af hensyn til efterfølgende rengøring
Lejede duge må gerne blive liggende på bordene

 

Udlejningsperiode:

vil som hovedregel være fra kl. 10:00 formiddag til næste dag kl. 8:00, med mindre andet er aftalt, af hensyn til videre udlejning og rengøring


Lejere af huset bedes iagttage følgende:


  • Rygning er kun tilladt udendørs. Der er udendørs askebægre

  • Der henstilles til at tage hensyn til naboer i forbindelse med musik

  • Vi ønsker ikke at leje ud til studenter- ungdoms-/drukfest eller tilsvarende

  • Fester der indeholder div. druk- spil og lege frabedes

  • Det er ikke tilladt at forrette sin nødtørft andre steder end på husets toiletter (heller ikke udenfor)

  • Service må ikke anvendes til hjemtransport af madvarer (der forefindes en del plastbøtter til fri benyttelse)

  • Affald sorteres (madaffald, restaffald, hård plast, metal og glas) medmindre andet er aftalt lader du det stå i køkkenet. Såfremt det ikke er sorteret skal du tage affaldet med hjem

  • Lejeren har erstatningspligt overfor ting, der bliver ødelagt i forbindelse med leje af lokaler

  • Der er ligeledes erstatningspligt overfor service, som går i stykker eller på anden måde beskadiges i forbindelse med leje af lokaler. Hvis uheldet er ude sættes det ødelagte service fra, og der gives besked til udlejer

  • Lejeren har pligt til at sørge for, at der er lukket ordentligt for vandet, inden huset forlades, så oversvømmelse ikke opstår. Lejeren skal endvidere sørge for at slukke for lys og varme

  • Lejeren har pligt til inden huset forlades at lukke vinduer og aflåse døre

  • Aflevere nøglen til en person, der bor på adressen eller anden aftale

  • Ekstra regning ved manglende oprydning, snavset service eller uorden i skabene